av min söta lillla vän HELENA

Elinn Näsman!
Elinn Näsman är en liten filur som har en väldigt stoooooor tunga idag!
Så därför så kan hon inte prata så jättebra som vanligt! Mohhahaha!!!
Meeeeen Elinn Näsman är en väldigt söt filur som gillar vaniljglass!
Fast egentligen så hatar hon det, jag bara lurades lite hiihi!
Elinn tycker om piercingar hon har ganska många av dom!
En gjorde hon nyss på armen i fiskens öga mycket vackert!
Sen gjorde hon den andra i tungan NOT GOOD!
Snart kommer hon gör en TILL! WOHO!
Åhhhhhhhhh va hon tycker om mej =D
Mohahah

Elinn Näsman!

 

Elinn Näsman är en liten filur som har en väldigt stoooooor tunga idag!

 

Så därför så kan hon inte prata så jättebra som vanligt! Mohhahaha!!!

Meeeeen Elinn Näsman är en väldigt söt filur som gillar vaniljglass!

Fast egentligen så hatar hon det, jag bara lurades lite hiihi!

Elinn tycker om piercingar hon har ganska många av dom!

En gjorde hon nyss på armen i fiskens öga mycket vackert!

Sen gjorde hon den andra i tungan NOT GOOD!

Snart kommer hon gör en TILL! WOHO!

 

// Helena

 

 


Åhh va hon tycker om mej efter hon sitter å skriver om Meej =)



 


Kommentarer
Postat av: luffi

Tja, kikade förbi en sväng!

allt bra med dig!? // Luffi.se =)

2010-10-06 @ 14:11:51
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Sandra

Fast jag gillar inte Linnéa.

Alice var så sjukt bra och så sjukt snygg första gången, men nu är hon sönderstylad och tycker inte alls om hennes nasala ton som hon har fått. Höll på att börja gråta när hon sjöng Samson första gången, men sen dess tycker jag inte att hon har varit så bra.

2010-10-06 @ 15:51:07
URL: http://sanlah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag hade ingen aning om vem Linnéa var innan kvalet. Alice var så snygg med bandanan och rufsigt brunt hår. Nu med blont, lockat hår ser hon ju ut som alla andra.

2010-10-06 @ 16:14:16
URL: http://sanlah.blogg.se/
Postat av: luffi

Jo tack bara bra här med!!



Hittar du på för något!? =)

2010-10-06 @ 16:39:15
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0