Boooorrriiinnng

Någon som förstår dig?jaa

Någon som du saknar? - jaa

Någon som du hatar? hatar nä men ogillar

Vem kramade dig senast? - mathilda

Vem ringde dig senast? - Lollo

Vem ringde du senast? - Frida

Vem smsade du senast? - Lollo

Vem smsade dig senast? - Lollo

Vem var hemma hos dig senast? - Frida å mathilda elr dom va utanför

Vem var du hemma hos senast? - Rasmus

Har du några kärleksproblem? - JAAA!!

Har du pratat med någon idag?Ja

Har du gråtit idag? -

Har du skrattat idag? - Hahah jaa

 

Jag:

Är singel?
Ja

Svär ofta? - som fan

Sjunger i duschen? - näää

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - absolut xD

Skrattar åt dina egna skämt?Haha jaaa

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - aaa


Har du:

piercingar? - jaaaa

Syskon? - nää

Jobb?Nää

För många vänner? - kan man ha för många

Rymt hemifrån? -  aa

Färgat håret? - aaa

Bra självförtroende? - aa

Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja

Varit kär?Ja

Gjort något olagligt?Ja, 

Somnat i skolan? - kaa

Brutit ett ben? - armbågen bara

Tappat bort mig i min hemstad? - näää

Sett en fallande stjärna och önskat?Jaa

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - aa

Smygit ut utan lov? - måste man be om lov?

En hemlighet som ingen annan vet?Ja

Sovit en hel dag? - aaa

Somnat gråtande? - typ 1 gång kanske

Blivit generad inför folk? - aa

Varit kär i någon utan att säga det till personen? - aa

Ätit musslor? - näää usch

Varit på en festival? - aaa

Stått på scen?Ja

Färgat ditt hår svart? - aa


Vad:

Längtar du till mest just nu? - tatueringarna ska bli klara å studenten

Vad ska du göra i helgen? - imorgon tatuera mej sen idol , 

Har du för kläder på dig? - sov kläder

Gjorde du igår? - kolla film med mathilda victoria och rasmus å va i täby mitt i natten

Vad ska du göra i sommar? - jobba å flytta förhoppningsvis

Vad åt du senast? - Paj på donken -.-

Har du för mobil? - vete fan sony eriksson

Vad köpte du senast? - kaffe


Vem:

Slog du senast? - Victoria

Vem pratade du i telefon med senast? - Lollo

Tycker du om?Pengar, Grisar, Vänner, tatueringar piercingar och musik

Älskar du?Vänner

Skulle du kunna göra allt för? - vänner

Var du med senast av det motsatta könet? - rasmus

Kan du lita på mest? - oj eh jessica tror ja !!

Vet mest om dig? alla gammla tjej kompisar


Allmänt:

Har du pussat en groda?Aldrig i mitt liv!

Kan du hjula? - öh vete fan

Biter du på naglarna? - JAAA !!!

Är du EMO? - Usch neej xD

Vad skulle du göra om du vann en miljon? - tatuera mej å resa

Vågar du hoppa fallskärm?tror de

Är du hungrig? - njaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0