fortsättning på tack å hej

Bra att vi är något överens
men att du har blivit mer vuxen vete fan du beter ju dej som en
barn rumpa i skolan när folk säger till dej å allt så de vete fan om ja håller med om !!
och om du hade varit så mogen hade du aldrig blivit sur för att ja är med folk du inte tycker om 
ehh va har jobb med saken att göra !??
ja må leva på mina päron och jag NJUTER av de eftersom då behöver inte ja göra något för pengar
och du säger du är mogen å vuxen , eh de är man inte om man drar in jobb å pengar tycker ja
men om du tror de får du göra de ja sköter iaf min skol gång så ja kan få ett bra jobb sen
och ja vill inte vara vuxen å gillar att vara barn å barnslig
för ja kan ha så kul med alla mina barnsliga vänner !!
ja har iaf mer än Hum typ 2 vänner som du verkar ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0