älskling ♥

Älskling,
När du ler smälter mitt hjärta, och jag älskar dig mer för varje sekund som går.
Och när vi tittar varandra i ögonen eller när jag ligger i din famn, så känner jag bara lycka
och att det är där jag vill vara för alltid.
Det går inte att beskriva min kärlek till dig, orden räcker inte till.
Men du förtjänar att veta hur mycket jag uppskattar och älskar dig.

Jag vet att jag kan vara svår och sur ibland,
men jag hoppas du kan stå ut med.
Det kommer alltid vara du och jag.
Jag kommer aldrig släppa dig, för du ger mig hopp om livet, du är fantastisk.
Jag älskar allt med dig, och jag är så glad att vi träffades.
Att en fest kan förändra sitt liv så mycket, men jag är glad hur mitt liv förändrades.
Du tog mig med storm samma sekund som jag såg dig, och dagen efter ja alla dagar.
Och jag menade inte ett ord jag sa efteråt till dig,
jag var rädd för känslorna jag hade för dig och allt.
Men jag är glad över att jag tog modet att ringa dig den kvällen,
för det är nog det bästa jag har gjort i mitt liv.

Du är hela mitt liv helt, och jag kan inte tänka mig att gå tillbaka till livet jag levde utan dig.
det var bara fyllt med smärta, och nu är jag lycklig nästan precis hela tiden.
Och det är enbart tack vare dig jag mår så bra som jag gör nu för tiden.

Med dig tror jag att jag klarar precis allt.
Jag vill dela allt med dig, lycka sorg glädje, ja allt.

Hur mycket jag än försöker förklara vad jag känner för dig,
så kommer orden inte räcka till i allafall.

 

Jag älskar dig Elin Näsman.
Mer än du förstår och jag kan visa.

/ Din a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0