utan mat i 6-8 v ????

nu har ja bestämt mig angående träningen att ja ska ta
Motion Guld

Passar dig som vill ha det bästa, som kanske har provat ”allt” tidigare och nu vill ha all motivation och allt stöd du kan få. I Guldprogrammet får du, utöver introduktion, motionsanalys och konditionstest, även fyra individuella motionsuppföljningar med din hälsorådgivare.

Pris: 495 kr per månad

sen ska ja köpa pulver saken dom har på itrim ( mamma ska betala de så betalar ja kortet)
vet inte hur de blir med helena men även om inte hon kommer så kommer ja göra de iaf
ska äta pulver i 8 v typ tror ja elr kanske börjar med 6 v få se va dom på itrim säger funderar på att dra å prata med dom imorgon efter skolan för ja slutar typ 11 sen ska ja till runö å laga mat som kanske tar 2 timmar å ja vet inte när dom öppnar så de passar säkert bra :)

trevlig kväll på akter för att fira henke som fyllde 19 igår
va där med Victoria Rebecca Fanny Kalle Henke Rasmus å lollo

nu blire film sen sovaa

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker inte att bantning och tråkiga dieter är det bästa alternativet till att gå ner i vikt (för det är väl det du vill?) Bästa sättet är att äta och motionera regelbundet, äta tillräckligt men inte bli helt mätt efter måltiderna, kombinera kondition med styrketräning och äta hälsosam mat. Jag vet, du bad inte om min åsikt, men jag kunde inte låta bli, eftersom att jag ändå är så insatt i träningen :9

2011-01-24 @ 01:31:00
URL: http://guldsill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0