100 frågor ^^

1. Vem är du? Bästaste "Elinn" Näsman
2. Ålder: 20
3. Personlighet: clown 
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: våg
6. Jag kommer från: mammas mage 
7. Jag bor: I berga
8. Mentalitet: Vad är det? 
9. Civilstatus: komplicerat 
10. Spel? GtA
11. Mac eller PC? vem bryr sig
12. 1024*768 eller 800*600? Vaaa 
13. Internet Explorer eller Netscape? inget
14. Din bästa egenskap: Rollliiig. 
15. Din sämsta egenskap: har ingen ^^
16. Husdjur: Kissekatter
17. Familj: mor å far
18. Kroppsdel du har mest nytta av? händerna !!!
19. Kroppsdel du tycker bäst om: på mig hm mina armar på andra ögon
20. Jag sover: för mkt
21. Djur jag är lik: jaa alla tycker gris men inteja. 
22. Tror du på något? mig själv ?
23. Frisyr: kort å blond med tuppppkaaamm
24. Hårfärg: blondi
25. Ögonfärg: blå. 
26. Längd: 1,68½ m lång. 
27. Vikt: för mkt xD
28. Skostorlek: 40-41.
29. Gillar: minna vänner <3 <3
30. Ogillar: allt annat typ ^^ ne men mkt
31. Favoritmat: Tacos!
32. Favoritglass: gillar inte glass 
33. Favoritdessert: pannacotta typ
34. Favoritpizza: Kebab med kebabsås. Yummieeee... 
35. Favoritdryck: cola
36. Gillar du godis? neeej usch
37. Isåfall vilken sort? 
38. Min favoritdrink(ar): rosa pantern p2 
39. Min favoritfilm: oj vete fan
40. Min favoritdag: Lördag. 
41. Mitt favoritklädesplagg: Jeans, linne, t-shirt och mjukbyxor. mjukiströja
42. Min favoritbok: hatar böker
43. Min favoritmusik: rnb å allt från idol
44. Min favoritlukt: britney spears elr jessica simpson
45. Min favoritblomma/planta? ogillar blommor å sånt
46. Öl eller vin? beror på 
47. Liknar du en kändis? nää
48. Senast köpta skiva: tom bränn skiva
49. Senast film på bio: harry potter
50. Bästa låten i världen: kan man svara på de
51. Senast lästa bok: paaah ska ja komma ihåg de när ja typ senast läste en i 8an
52. Favoritförfattare: bajsapåböker
53. Skriver du dagbok? nää bloggar 
54. Bästa årstiden: på sommarn gillar ja vintern å på vintern gillar ja sommarn
55. Älsklingsfärg: Svart, vit, grå blå rosa
56. Skulle aldrig ta på dig: fula kläder
57. Vad ville du bli när du var liten? kock
58. Blev du det? snart så 3 månader kvar
59. Brinner för: mina vänner å min framtid
61. Katt eller hund? katt
62. Har du nån nojja? vaa?
63. Fobier? nä
64. Deppig eller glad? Glad
65. Politiskt insatt? nä
66. Värdesätter du ärlighet? nja
67. Brukar du dra vita lögner? händer
68. Är det ok med vita lögner? ibland
69. Känner du en mytoman? aa
70. Har du pojkvän/flickvän? nja komplicerat de där just nu 
71. Är du kär? jaoo
72. Hur tidigt stiger du upp? idag 14 typ 
73. Är det bra eller dåligt? bra
74. Vem/vilka vet mest om dig? oj eehh fredrik jessica liinda typ
75. Gillar du att slåss? måste man så måste man säger ja
76. Vad har du på dig just nu? linnea å pyjamasbyxor
77. Vad ska du göra ikväll? Sova.
78. När var du senast riktigt full? dan efter julafton , fast hade inte nyktrat till från julafton än 
79. Är du seriös? hahah sälllan
80. Hur många väskor äger du? 1 ryggsäck 
81. Hur många bilar har du/ din familj: mamma å pappa 1 å ja 1^^
82. Hur många biologiska syskon har du? 0
83. Isåfall, vad heter de?
84. Hur många timmar sover du per natt? brukar inte veta vilken tid ja somnar , men ja tycker för lite
85. Vem är snyggast i världen? daaah jaag :D
86. Vad är du allergisk mot? inget
87. Ska du duscha idag? japp innnan praktiken 
88. Vad är det för veckodag? ons
89. Vad är det för datum idag? 9 mars 2011
90. Vad gör du nästa år? vill gå barskola då elr resa till thailand å flytta hemifrån
91. Är du likgiltig? va e de
92. Hårdrock eller synth? blää
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? skit hållllllaa
94. Har du utländska föräldrar? ne
95. Gillar du att laga mat? ja annars ville ja väl inte bli kock
96. Märkeskläder eller secondhand? ueew seconhand vem köper de ??
97. Hur många par skor har du? ojj många
98. Är du sexuellt frustrerad? nää
99. Vem är snällast just nu? idag får linda va de för hon fyller år ^^. 
100. Var har du ont? armen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0